onsdag 12 november 2008

Ta dig ett äpple..

Slappna av, ta dig ett äpple, luta dig bakåt och sakta ta av dig stövlarna... ahh.

Härligt, sitter på jobbet nu och har lite rast. Hade även turen att åsa kunde komma förbi tidigare och lämna av min dator som jag hade lämnat hemma helt ensam.. trodde det skulle bli en fullmatad dag med mycket att göra då det varit det i 8 veckors tid nu, helt sjukt länge.
Under denna tiden har jag även varit helt oförmögen att ens tänka på studierna så nu är man efter.

Ska se till att ta tag i det nu, jag måste..

/biter i äpplet och smaskar lite/

Det är mycket och tankar som för runt i min skalle, framförallt just nu om jag ska köpa en pelletsbrännare till huset där hemma.. det kostar från 25 000kr. Ta i trä.
Min mor håller dock inte med mig utan tycker att vi ska köpa en elpatron istället, kostar 15 000) Jag vet inte vad som är bäst, men pellets är det inga konstiga lönehöjningar mm.

Plus att jag hatar elräkningar, är det någon sort räkning jag tycker illa om så är det dem. Uch.

/Staffan

4 kommentarer:

Jessica sa...

nej elräkningar och du går väl inte så bra ihop...

Åsa sa...

Pellets låter ju bättre.. men vad vet jag :S Tänk om det krånglar för er som det gör för min kompis föräldrar :S

Staffan sa...

Vem är det som har pellets?
och vad är det som hänt för dem?

Åsa sa...

Mari och hennes familj.
Den har gått sönder.. typ bränner inte som den ska och skit. Fattade det som att hela pannan är kaputt.