måndag 3 november 2008

Presidenter och kastanjer

Så nu är det snart dags då, stora D dagen nummer två, om USA ska få sig sin mörke president eller om landet ska fortsätta kana nedför i utveckligen.

Jag hoppas att Obama blir president så det kan bli ordning på landet i väst nån satans gång, är så trött på att det ska gå åt fanders där.


iaf, över till något mycket mer intressant, jag vill ha en nyare bil.. vet inte direkt varför då jag gillar min bil ganska mycket, men jag vill ha lite fräshare helt enkelt gissar jag på..
Blir så när man kikar runt på nyare modeller gissar jag på..

ta en titt på Audi A1'an tex, är inte denna snygg så säg...

Att man sen startar den och kan öppna den med en specialdesignad telefon gör den bara helt sjukt grym.

I instrument panelen så kan man se vem man ringer, små profilbilder då...
Och man kan även se vilka album man lyssnar på, för det är ju självklart även MP3 spelare.

Me like!

1 kommentar:

Jessica sa...

ja du hade ju inte direkt behövt tvinga mig att äga den bilen. jag hade nog gått med på det rätt snabbt. bra andrabil till in TT.