torsdag 23 oktober 2008

Cashewnötter

Ah, då har man kickat av sig skorna och satt sig vid datorn igen efter två dagar på jobbet. Tiden går fort när man har roligt säger man och det har verkligen dessa dagarna varit, har nämligen med mig min lillebror med mig ut till jobbet vilket gör att vi har lite extra kul. Det är härligt att få lite förnyelse i dags rytmen.

Jag vet inte vad jag ska göra med kärlekssidan av mitt liv egentligen, jag gillar en tjej så himla mycket men jag kan inte komma någonvart i relationen för jag har inte sett henne sen i augusti och jag vågar inte uttrycka riktigt vad jag känner för henne.
Just nu är hon även i England och bor hos en pöjk och det gör ju inte saken lättare.. Får se om det blir något mellan dem, Jag vill ju trots allt att hon ska vara lycklig bara.
Men detta är något nytt, har aldrig riktigt fastnat så mycket för en tjej så hon hänger med i tankarna så mycket, hon har trots allt varit där inne i två år nu, och det är ju läskigt länge.

Och för att lämna det ämnet så sitter jag just nu och äter nötter, nyttiga jag..

Skolan går sisådär med just nu, just på grund av jobbet tar tid, har 3 prov att ta igen nu tror jag och jag kommer inte kunna komma till skolan imorgon heller, typiskt.

Men jag löser allt tillslut ska ni se.

Inga kommentarer: