måndag 20 oktober 2008

Höstskit och piss

Man blir så himla trött, det blåser som satan och det regnar blött iskallt regn ner på en.
Vädret är så himla piss just nu, det enda man kan glädja sig åt är att det blåser såpass mycket så att det krävs ett mindre mirakel för att jag ska behöva jobba denna lördagen. och det är härligt bara det.

Nu dödar även blåsten allmäna 3G masten här verkar det som då stundtals är det helt omöjligt att ladda fram en sida och jag ber till högre makter att detta kommer fram till bloggen.

Var även tillbaka i skolan idag efter en veckas "paus" där hemma. Var skoltrött och orkade inte med det hela, men det kändes bra att vara tillbaka och jag verkar inte missat så mycket.

Plus att jag har en tendens att lära mig fort. Och det är ju bra.. Fick även tillbaka provet i företagsekonomi, VG, jääj, det var det jag trodde. bara 6p från MVG och det var mest att jag missat skriva lite längre egna kommentarer. Så det känns bra, bara 2v kvar på A kursen nu.
Och då är det även slutprov.. Håll tummarna.

Inga kommentarer: