onsdag 15 oktober 2008

Så vem var jag?

Då är det väl dags att dra igång med detta på allvar då.. bästa sättet att göra det är att skiva en kort rad om vem fan jag är då så att alla som läser och ni som skriver på denna bloggen har riktig koll.

Mitt namn är Staffan, jag är den enda av alla skribenterna som kännertill vilka alla de andra är.
Jag bor hemma med min kära mor och min lillebror ute i skogen. och det är ganska slappt.

Om inte annat så tjänar jag pengar på det då jag inte betalar någon hyra eller så.. (väldigt snäll mamma).. Jag hjälper dock till att handla och betala nån räkning då och då.. men det är inte så farligt.

Jag jobbar på Abba Seafood och pluggar lite ämnen på komvux.
Angående komvux delen får vi väl se hur länge jag håller på.. har blivit redit skoltrött samtidigt som det har varit extra mycket på jobbet senaste..

Denna veckan har jag just fått veta att jag kommer jobba övertid Torsdag, Fredag, Lördag.. precis som förra veckan.. att bara vara ledig söndagen tar på krafterna.

Detta samtidit som min dator havererat där hemma och legat utspridd över hela rummet senaste veckan. Först nu börjar den bli komplett igen då det visar sig att mina minnen (i datorn) av någon anledning sätter stopp för mig att fortsätta.

Tillbaka till mig. Jag gillar att fotografera och se på film.

Ciao för nu ringer det..

Inga kommentarer: