fredag 17 oktober 2008

Fågelkvitter..

Är just vad jag hörde utanför mitt fönster, klockan är 02:17 då detta inläggs skrivs och alla fåglar bör ligga och sova vid denna tiden tycker jag.
Den har ett ljust pipande skrik som irreterar mig något så fruktansvärt. som en sån tugg grej till en hund helt enkelt.

Kanske en hund som sprungit väck och går runt och tuggar på en sån, hoppas den sätter den i halsen och försvinner så jag slipper med ljudet nu när jag ska krypa ner i min säng och bara låta kroppen slappna av.

Har jobbat övertid idag, 15:00-02:00 blev det idag och cash bara trillar över staffan. Härligt men mättande som ett litet djur skulle sagt.

Sudden, min korkade katt, ligger i mitt knä nu för att även han få sova hela natten. Jag undrar hur länge han varit inne, om man behöver kasta ut han över natten eller om han orkar säga till när han behöver skita.

Time will tell, om inte annat, smell...


Dagens Citat:
- Han får kalla mig blomma, om han vill...
(världens mest homosexuella skunk)

Inga kommentarer: