torsdag 19 februari 2009

Helgens rabbalder mm.

Åh Fy fan vilken helg man fick då?.. Man lägger sig vid två tiden på fredagen för att man känner sig seg.. och satan vad jag fryser... skakar rent ut.. sen vid 03:30 (nej inte somnat!) så känner jag att jag måste spy... visst gör jag det...
Sen fortsätter spyandet framtill 10 tiden på morgonen typ då jag pallrar mig upp till vardagsrummet på övervåningen där jag sover ett tag samt har 38g feber..

Detta tonas då sakta ut till söndagsnatten, tills dess ser jag på tv 24-7.
På måndagen ringer jag och sjukanmäler mig för mån-tis då jag känner lite feber kvar.

Jag tillbringar Måndagen och tisdagen med att titta på MONK och CHUCK.
Två "nya" serier för mig och jag har fastnat för bägge. :)

så "idag" onsdag.. så kunde jag äntligen gå tillbaka till jobbet igen, och iochmed det så blir det en kort tredagars vecka innan det blir helg igen, och det känns bra.

Ska komplettera bloggen med min Melodifestival redovisning, hade jag varit piggare på lördagen så skulle jag bloggat men men, man kan inte få allt..

Vi Ses snart igen. <3

Inga kommentarer: