torsdag 12 februari 2009

Sol vind och vatten....

Det är de tre beståndsdelar jag gillar att ha omkring mig, Snö är inte en av dem, trots detta så är jag fortfarande glad för att den ligger kvar då jag inte har haft tid med att gå ut och ta några riktiga snöbilder än, jag hoppas det ligger kvar tills på lördag då jag tänkte ta en massa kort.

Om Michelle och Cindy kommer med så är det ju extra trevligt att ta kort på dem med, blir lite extra mys bilder när man tar ute i snön.

Vad händer annars då? Inte så mycket, har börjat rabbla upp delar till en av böckerna. Eller till hela trilogin egentligen då.

Nu ska man bara börja skriva själva innehållet med. Men det kommer väl det med snart.
Måste lyckas installera Office, och det är något Windows 7 inte klarar av just nu, samt att visa Youtube klipp klarar den inte heller, eller övrig Flash heller för den delen, och det går inte att installera heller. Skit!.

Jobb senare ikväll, denna gången med nån sorts Orkla kontrollanter, blir la intressant.

Inga kommentarer: