måndag 9 februari 2009

Sündtach

Jao idag var den sista dagen på helgen som blev fruktansvärt avbruten pga jobb idag, upp klockan 6 på morgonen är desamma som rena döden. fy fan...

Att städa ett reningsverk suger btw, ifall det var någon av er som undrade så... inte roligt alls att krypa omking i alldeles för trång lokal för att spola av väggar och golv.
Men nu är det gjort iaf och boy va rent och fint det blidde. Härligt pröjs på söndagar med, det ger klirr i kassan.

Sen efter jobbat drog jag vidare och inhandlade 5st pizzor till bla. min kusin som fyllde 23. Jaewej för han. Efter en välsmakad födelsedagspizza så glodde vi lite på tv innan jag begav mig hemmåt igen och har sedan dess bara kollat på serier och filmer.

Såg bla. på Grudge 3 som var ganska okej faktiskt men ändå något saknades, de har tappat mycket av sin skräck nu tycker jag... Den får...
TTTTTT

Sedan kollade jag på Eagle Eye, en mycket bra film med bla han Billy Bob Thorndon som är en av mina favorit actors, sen även han pöjken som var med i Transformers. Mycket bra det.
Kan jag varmt rekommendera.

TTTTTT

Fick nu en annan tanke i mitt huvud, varför annvänder jag T och inte S som i Staffan? eller nått annat tufft?... hmm jag får ta och Fixa någon snygg Betygs-grafik när jag har fått fix på mitt Photoshop igen, dvs installerat det... och innan dess ska datorn re-installeras med. Tröttnat på Windows 7 beta som bara krånglar.. det får gå tillbaka till Windows Vista igen.

Inga kommentarer: