fredag 13 februari 2009

Magsjuka slår mot familjen..

Min moder blev sjuk sön-onsdag och idag visade min bror första tecken, det betyder att det är bara jag kvar i detta hushållet som inte blivit smittad, och jag har inte planerat att bli det hller, så nu är det isolering som gäller, Celibat i minst 4 dagar.

Kanske inte världens roligaste men betydligt roligare än att spy. Det suger.

Plus att jag vill inte bli av med min non-sick-streak som jag har, närmar mig 2 års gränsen :D

Drömde btw världens konstigaste dröm, jag spelade nån sorts cross-country-golf, man skulle ta sig upp för alla möjliga sorters hinder. Om jag skulle sänka sista putten och vinna så skulle jag fått en Audi R4. då helt plötsligt min golfboll försvann och jag fick spela med en gigantisk spindel istället, men den ville inte springa åt rätt håll, det slutade med att jag slog till en stor råtta med klubban istället, sen hade jag sönder ett stort trä-jaa.. vad va det egentligen? nån damm-uppfångargrej, fångade mördarsniglar eller nått sånt, skitkonstigt.

Iaf, sen gick jag hem och drack massa massa massa vatten.

Inga kommentarer: